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マッピング[リリース] (Mapping - Release) / Re: ze_Alitur
« Last post by kulu on October 14, 2018, 09:44:56 PM »
ze_alitur_v3
https://www.dropbox.com/s/86rcvb1y6nz3wsv/ze_alitur_v3.zip?dl=0

stage3を1から作り直して
stage2までにしました。

結構重いかもしれません。
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マッピング[リリース] (Mapping - Release) / Re: ze_surf_virtus
« Last post by kulu on October 07, 2018, 05:26:51 PM »
stripper
https://www.dropbox.com/s/xddtnis292fz7gz/ze_surf_virtus_b1_2.cfg?dl=0

bug fix

主にitem teleportのdist、2回目の防衛地点でのtriggerをEnableに。
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マップ名(Map name): ze_pandora_reborn3

容量(Map size):91MB

ダウンロードリンク(Download link):https://gamebanana.com/maps/201846

アイテムの有無(Has items?):Nope

entWatch config (if have file)  :Nope

簡単なマップ説明(Reason for adding):New Map
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マッピング[リリース] (Mapping - Release) / Re: ze_surf_virtus
« Last post by kulu on October 04, 2018, 08:35:16 PM »
surf_virtus_b1_2
https://www.dropbox.com/s/9fl0g6b8lzl1or7/virtus_b1_2.zip?dl=0

surfがあまりにも難しかったそうなので
とりあえずsurf無しのルートを用意しました。

これでかなりやりやすくなってると思います。

一部修正stripperです。なくても平気です。
https://www.dropbox.com/s/xrp311fwzzrvlcr/ze_surf_virtus_b1_2.cfg?dl=0
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マッピング[リリース] (Mapping - Release) / Re: ze_AEPP_Nano_Grid2_v1
« Last post by ryo on October 03, 2018, 11:37:58 AM »
GFL.comにてバグ乱用でクラッシュしたためStripperを作成しました
念の為追加お願いします

Fix Bug exploit [Stripper]
https://www.dropbox.com/s/3g955jab0zgvkyi/ze_aepp_nano_grid2_v1.cfg?dl=0
Code: [Select]
modify:
{
match:
{
"classname" "trigger_multiple"
"hammerid" "428401"
}
insert:
{
"OnStartTouch" "strip,StripWeaponsAndSuit,,0,-1"
}
}
6
マッピング[リリース] (Mapping - Release) / Re: ze_surf_virtus
« Last post by kulu on October 02, 2018, 01:39:15 AM »
surf_virtus_b1_1
https://www.dropbox.com/s/hyj2fij79hg00hp/ze_surf_virtus_b1_1.zip?dl=0

Thx Lishang , ZED server


laserを1つ削除。
teleport fix
delay fix
push fix
音量を下げた

stripperで直さず、とりあえずバージョンアップで。
surfが難しいらしいので若干やりやすくしました。
途中で引っかかってしまうことがあると思いますが
あまりにも引っかかるのなら1から作り直します。
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マッピング[リリース] (Mapping - Release) / ze_surf_virtus
« Last post by kulu on October 01, 2018, 01:45:39 AM »
ze_surf_virtus_b1
https://www.dropbox.com/s/ltu141joeai6op8/ze_surf_virtus_b1.zip?dl=0
PSE , ZED only

別で作ってたsurf mapからzeに向けにいくつか簡単なのをとってきて
zeにしました。

item
  • Ice
  • push
  • stop

stripperなしで動きます。
またstripperの勉強ついでにstripperなしではできないようにするかもしれません

よろしくお願いします。
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イベント情報 (Event) / 2018 RIDORANA EVENT - ze_ffxii_ridorana_cataract <2018/09/30>
« Last post by shufen on September 30, 2018, 12:07:06 AM »
2018 RIDORANA EVENT

ze_ffxii_ridorana_cataract_t4_ps3           -- 19:00 (GMT+9 / CDT+14) - 9/30/2018

開催日時: 2018/9/30(日)
Date: 9/30(Sun)
Server Address: server.possession.tokyo:27017

※ReservedSlot はイベントマップ中は利用できません
  • 制限時間は最長120分を目標
  • 全てのサーバールールが適用されます, !motd でルールを今一度確認してください
*ReservedSlot will be disabled during on event maps
  • 120min timelimit
  • Absolutely no griefing of any kind, offenders will be punished accordingly for the duration of the event at least (Watch out !motd in game)

景品 (Rewards):
-- (For Winner) NORMAL Win: 800 !shop Credits
-- (For Winner) HARD Win: 1000 !shop Credits
-- (For Winner) EXTREME Win: 1500 !shop Credits
-- (For Winner) CHAOS Win: 2000 !shop Credits


-- (Top Winner) Most Stages Win: Event Skins (14 Days) + 5000 Credits

(Event Skins: Flandre, Sephiroth, Hibiki Tachibana, Genesis)

* Bonus rewards will distribute at 9/30 22:00
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No worries, I pretty much understand everything you said.

Based on what you've written, the reasons why I couldn't view particles in SDK is because I don't have the particles inside my VPK and I'm also missing particles_manifest.txt. I guess I googled the wrong stuffs.

So, I need to make two backups before doing anything. One is pak01_dir.vpk and one is particles_manifest.
pak01_dir.vpk for adding custom particles and particles_manifest for displaying the particle system inside SDK.
Doing this will cause the pure server error when playing official server I guess.

Thanks a lot Kulu. Now I can add particle effects to my bahamut's skills.
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you need edit particles_manifest.txt in Counter-Strike Global Offensive\csgo\particles

  • first create pak01_dir.vpk copy.
  • open pak01_dir.vpk with XVI32
  • Search -> find for "particles_manifest"
  • Overwrite 1 character (i every time write "particles_m4nifest")
  • save after , open pal01_dir.vpk with VIDE
  • open partiles file ( in VIDE ) and find it overwrite particles_manifest , right click and Extract
  • put in csgo\particles and Rename "particles_manifest"
  • open txt and write "file" "particles/yourparticlefilename.pcf" (As already mentioned)
  • you can see particles in SDK and CSGO

sorry my bad english.
if you want to understand better, watch this video pls(https://youtu.be/_Eti-U7t6D4?t=1m47s)
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